BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Click here for Myspace Layouts

Thursday, 20 September 2012

TERIMA KASIH ALLAH

:) ASSALAMMUALAIKUM (:

HELLO semuaaa ! yeahh , ikut bersama duluu ..
angguk-2 . geleng-2 tunjuk-2 . ikut tunjuk .
iye-2 ,saye-2 .. kiri kanan ikut saje ! 
walayehh :) kasii duck face sikitt @.@ 
haha

orait-2 :) .. see ? lama kann aku ta hupdate belog ?
bape taun ea agak-2 ? *haha (gelak jahat)
alaaa , baru sebulan nyee ponn :) 

ampa semua apa kabaq weyh ??
keja pa laniihh ? belajaq kat mana la nih ?
kawen dak g ? anak wapa orang dah ? hahaha
p/s : soalan ini perlu dijawab nan segera ! :P

oke-2 .. berbalik pada tajuk entry !
TERIMA KASEH ALLAH:)
sesungguhnya aku sangat lahh bersyukur ..
banyak yang berlaku dalam kehidupan nihh
kalau ampa semua ditempat akuu ..
ya allah .. seksa ampa taw dak ? ! !
tataw ?  nih na hbaq lanih ! 
kalut nakk p mana pulakk dah tuhh ? 
maii la kita pekena kopi dara dulu oi !
hahaha

yeaa :) .. cerita nih berlaku selama 10bulan !
lama tak ? lama tak ? lama kan ... taw tapa !
tapi tak perlu lah kot aku cerita apa yang terjadi sepangjang 10 bulan tuhh ..panjang ceritanyaa .. sebulan ampa ta tidoq
hahahah .. mau jadi gutu ? tamau ann :P
kalau diceritakan .. comfirm-2 ampa semuaa buad MUKA alaa-2 mak jemahh ceginii kann 


oke-2 .. hahaha . ganaihh nyaa muka ampa oihh ..
haha..
awat ? awat ? nak akuu cerita gakk ?
eyhh . tayah lahh :) ..
biarkan ia jadi kenangan silam dalam keluarga ini oke :)

terima kaseh ALLAH 
*kerana telah kembalikan kebahagiaan suami isteri(kak n abg ipar aku)
*kerana kesihatan tubuh badan yang sihat ini 
*kerana memberi kesabaran pada setiap dugaan mu yang besar ini :)

dikesempatan ini jugakk :) 
ceyywahhh ! nak buad pengungguman niehh ! 
hehe , AKU & DIA kembali bersama balek !
alhamdullilah .. TERIMA KASIH TUHAN selalu mendengar doa hambamu ini :)

awak-2 :) .. yea la awakk lahh :)
thankz ea sudi terima saia balik dalam hidup awak 
harap suatu hari nanti awak jadi yang HALAL untuk saia !

ILOVE U ... (hikhikk , >.< malu) 



1 comments:

Hidayah Salle said...

bagusnye,adik memdoakan kebahagiann abg dan kak ipar,=)

follow : http://hidayahsalle.blogspot.com/2012/09/pertandingan-ayat-terbaik-22-sept-15.html